"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Dah tak boleh nak baham duit negara, makcik ni istihar bersara daripada politik

Shahrizat Jalil bersara daripada politik
Shahrizat tidak mempertahankan jawatannya dalam pemilihan parti Umno kali ini dan berkata beliau telah melepaskan semua jawatannya dalam parti Melayu itu, termasuk di peringkat cawangan, bahagian dan peringkat kebangsaan, lapor media tempatan.

"Satu perkara dalam politik, kita mesti tahu bila hendak pergi," kata Shahrizat kepada pemberita di ibu pejabat Umno di Kuala Lumpur semasa pengundian sayap Wanita, Pemuda dan Puteri.

"Saya telah berada (dalam politik) terlalu lama. Saya merasakan bahawa saya mesti tahu bila hendak pergi.

"Inilah masanya untuk saya pergi untuk memberi laluan kepada wajah yang lebih muda, lebih segar," maklum Shahrizat dipetik Malay Mail berkata demikian.

Shahrizat ialah bekas menteri wanita, keluarga dan pembangunan masyarakat, selain pernah menjadi ketua Umno bahagian Lembah Pantai dan anggota parlimen kawasan itu.

Tiada ulasan: