"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Perut terburai jatuh tingkat 19 (Gambar)

MUHAMMAD AFHAM RAMLI


Mayat mangsa dibawa ke HKL untuk bedah siasat.

KUALA LUMPUR - Mayat seorang lelaki ditemui dalam keadaan perut terburai selepas dipercayai terjatuh dari tingkat 19, sebuah flat di Setapak, di sini, semalam.

Ketua Polis Wangsa Maju, Superintendan Noor Azmi Yusoff berkata, dalam kejadian kira-kira jam 4.16 petang, mangsa berusia 42 tahun ditemui di kawasan pembuangan sampah di flat tersebut.

Menurutnya, pemeriksaan mendapati mangsa patah tangan kanan dan kedua belah kaki selain perut terburai.

"Berdasarkan maklumat dari rakan mangsa, mangsa yang masih bujang adalah seorang pengemis dan selalu berlegar-legar di kawasan tersebut untuk meminta sedekah.

"Malah pemeriksaan di badan mangsa turut terdapat kesan lama kebakaran dan maklumat dari rakannya bahawa dalam tiga hingga empat tahun lepas, mangsa pernah cuba untuk bunuh diri dengan membakar diri," katanya.

Beliau berkata, mangsa juga dimaklumkan bahawa tidak waras.

Katanya, kematian mangsa tiada unsur jenayah dan siasatan bagaimanapun masih dijalankan.

"Mayat mangsa telah dibawa ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk bedah siasat dan kes diklasifikasi sebagai mati mengejut," katanya.

Tiada ulasan: