"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki ditemui maut hadap komputer riba

FMT Reporters

PETALING JAYA: Seorang lelaki ditemui meninggal dunia dengan menghadap komputer riba di ruang tamu sebuah rumah di Taman Jambu Mawar di Bukit Mertajam, Pulau Pinang semalam.

Berita Harian melaporkan jiran mangsa menghubungi pasukan bomba pada 9.30 malam Jumaat kerana mangsa tidak keluar dari rumah selepas beberapa kali memanggilnya.

Jurucakap Jabatan Bomba dan Penyelamat Pulau Pinang dipetik akhbar itu berkata, anggota bomba yang tiba di tempat kejadian terpaksa memecahkan pintu berkunci dengan peralatan khas.

Katanya, seorang lelaki berusia 60-an ditemui duduk di atas lantai ruang tamu dalam keadaan tidak sedarkan diri dan kakitangan perubatan di lokasi mengesahkan mangsa sudah meninggal dunia.

“Mayat mangsa kemudian diserahkan kepada polis untuk siasatan lanjut.”

Tiada ulasan: