"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Positif dadah: Saya sedia sokong PN jika didapati bersalah, kata Adun Pasar Berdamar

MALAYSIA DATELINE

Adun Pasar Berdamar dari DAP, Terrence Naidu menafikan beliau adalah wakil rakyat kerajaan negeri Perak yang ditangkap di kelab dan positif dadah seperti yang disiarkan media.

“Ini adalah tuduhan jahat yang bermotifkan politik.

“Jika benar saya terbukti bersalah, saya bersedia keluar DAP dan menyokong Perikatan Nasional sebagai wadah perjuangan baru dan akan terus membela pengundi di kawasan saya,” kata Terrence dalam satu kenyataan media malam tadi.

Dalam kenyataan media itu juga, Terrence berjanji akan terus berjuang di mahkamah untuk membersihkan nama beliau.

Tiada ulasan: