"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Nizar vs Zambry: Bilakah sidang DUN akan dipanggil oleh speaker haram Ganesan.

DRS. KHALIL IDHAM LIM
Bercakap mengenai tarikh sidang sejak akhir-akhir ini samakin
 menarik dan jadi perhatian ramai pihak. Khususnya bagi penjawat awam di negeri Perak mereka semakin tertanya-tanya kepada sidang bajet yang membolehkan gaji mereka dibayar bagi tahun2010. Saya tidak terlepas dari dipertanyakan oleh mereka.

Persoalannya kami sentiasa bersedia untuk masuk bersidang tidak kira siapakah yang memanggil kami untuk bersidang. Kalau kami dihalang oleh pasukan keselamatan kami tetap mencuba untuk masuk, adalah mustahil dalam keadan pintu bangunan SUK terbuka luas kami tidak datang bersidang.

BN semacam memperlekehkan kami yang katanya beria-ia sangat untuk bersidang dikaitkan dengan tindakan Sivakumar memeanggil sidang pada 2 September lepas, lalu ada mencemuh dan mencabar dan ingin lihat adakah kami akan datang bila Ganesan memanggil sidang.

Panggillah dulu baru tahu jawapannya, tahulah apa yang akan kami lakukan kalau ganesen memanggil sidang. Yang pasti sidang akan berlaku dalam masa tersekat dan saya jangkakan Ganesan akan memanggil sidang pada 7 Nov akan datang.

Tiada ulasan: