"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kes Anwar: Perbicaraan beralih ke Kondo Desa Damansara

Perbicaraan Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini bertumpu di tempat kejadian di mana Saiful bukhari Azlan mendakwa berlakunya pertuduhan yang dibawa oleh beliau terhadap mantan timbalan perdana menteri itu.

Hakim, peguambela, pendakwaraya dan pihak berkenaan berlepas sebentar tadi ke kondominium di Desa Damansara Kuala Lumpur.

Perbicaraan bersambung pagi tadi dengan Saiful dijadualkan member keterangan secara tertutup.

Datuk Seri Anwar menyifatkan pertuduhan liwat terhadapnya di reka cipta sekali lagi oleh pemimpin kerajaan bagi menjatuhkannya.

Beliau menyifatkan Saiful hanya sebagai kambing hitam yang diperalatkan oleh Perdana Menteri Najib Razak dan isterinya Rosmah Mansor.

Najib mengaku menemui Saiful beberapa hari sebelum Saiful membuat pertuduhan itu.
Namun Perdana Menteri telah berdolak dalik mengenai sebab beliau mengadakan pertemuan dengan Saiful di rumahnya.
-tvselangor-

Tiada ulasan: