"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bahagian-Bahagian UMNO Selangor hampir kesemuanya lumpuh !!!

TawanMalaysia
pemuda-umno_rantau_panjangBahagian-bahagian UMNO di dalam Selangor daripada 21 Bahagian yang ada hampir kesemuanya lumpuh baik dalam pengurusan organisasi hinggalah kepada pelaksanaan program.

Rata-rata orang Bahagian mengatakan bahwa permainan politik peringat pemimpin tertinggi UMNO Selangor sebenarnya merupakan antara punca UMNO Bahagian hilang hala tuju.

Ini merupakan luahan-luahan orang UMNO Bahagian yang selalu dipersalahkan apabila Roadshow UMNO Selangor gagal, hinggakan ada ahli UMNO dalam kawasan Bahagian itu pon tak datang Roadshow UMNO Selangor!

Ini merupakan antara info-info mengenai UMNO Bahagian yang lumpuh:

Aku tuliskan bagi pehak teman-teman aku yang buta tuli tak insaf-insaf nak berjuang lagi dalam UMNO. kah kah kah

Buang masa la dok berjuang dalam UMNO Selangor nih, hujung-hujung orang lain yang dapat kredit.... kah kah kah

"sebenarnya Dr Khir dengan Noh Omar yang tak sebulu tu bukan benda baru, biasalah tu, kita dah tak kesah pon pasal diorang nak tunjuk pada Najib, siapa yang buat keje...."

"masalah utama Bahagian ni sebenarnya pemimpin Bahagian sendiri yang lembab..."

"Pemuda nak buat aktiviti pon takde peruntukan langsung...itu la masalahnya.."

"kita ada buat cadangan nak buat futsal , takraw , nak tarik golongan belia, tapi kesudahannya, habes dalam mesyuarat jek la...., diam semua lepas tu....."

"Roadshow UMNO Selangor bukan la budak-budak ni tak nak support, yang bagi ceramah tu semua tak pandai bercakap.... orang datang pon boleh tido..."

"aku rasa masalah besar UMNO Selangor ni semua sebab silap pemimpin Bahagian yang berpeluk tubuh, diorang ni berlagak macam Selangor ni UMNO perintah lagi..."

"kau tengok la roadshow UMNO Selangor itu hari, orang yang datang pasar malam lagi ramai dari yang nak tengok pemimpin kita (UMNO) bercakap...."

"masalah utama duit la sebenarnya, tapi aku tengok pembangkang (pakatan rakyat) tu takde duit, bergerak jek semua program ....."

"nak kata Bahagian lumpuh tu melampau sangat la.... takde la lumpuh ... cuma tak bergerak.."

"isu pasir ni pon semua budak dah lesu dah, hujung-hujung rupanya pemimpin kita (UMNO) jugak yang ambek pasir dulu....buat malu la......ko tengok la pembangkang (pakatan), kenakan balik kita (UMNO) macam mana ... "

HAMPIR KESEMUA BAHAGIAN UMNO SELANGOR LUMPUH !!!

PEMIMPIN TERTINGGI UMNO SELANGOR DAPAT INFO SALAH !!!

ITU INFO NAK MENGAMPU DAN BODEK !!!

PEMIMPIN UMNO SELANGOR SEMUA DAPAT LAPORAN

BAGUS-BAGUS JEK DARI KETUA BAHAGIAN !!!!!! KAH KAH KAH

KETUA BAHAGIAN SEMUA NAK CARI PENGARUH !!!

BAHAGIAN UMNO SELANGOR TAK TERJAGA !!!!

BAHAGIAN UMNO SELANGOR LUMPUH !!!!

BAHAGIAN UMNO SELANGOR LUMPUH !!!

BUKAN BAHAGIAN KELANA JAYA JEK YANG BERMASALAH !!!

HAMPIR KESEMUA BAHAGIAN UMNO SELANGOR BERMASALAH !!!

INI BUKTI PAKATAN RAKYAT AKAN BERTAMBAH KERUSI LAGI PRU 13 !!!

KETUA BAHAGIAN UMNO SELANGOR TAK BIASA MAIN POLITIK BARU !!!

SEBAB TU SEMUA BERPELUK TUBUH !!!

MENYESAL MELABUR BERJUTA RINGGIT ITU HARI MASA NAK

BERTANDING KETUA BAHAGIAN !!! KAH KAH KAH KAH

PANGKAH PAKATAN RAKYAT PRU 13 !!!!

BAHAGIAN UMNO SELANGOR LUMPUH !!!!!!!!!!

Tiada ulasan: