"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

UMNO tewas di Kuala Linggi, Port Dikson!

Ustaz Saiful Bahri

Umno sudah membusuk sampai ke usus. Itulah kata-kata Tun Dr Mahathir. Yelah, kalau dah lama memerintah, dah lebih separuh abad nescaya terlalu banyak penyelewengan, kejahatan dan kezaliman yang dilakukan. Sudah tak mampu diubat lagi. Ia diibaratkan seekor buaya tembaga yang sentiasa mengganas membaham mangsanya tanpa ada sebarang halangan dan peraturan. Dialah raja di sungai. Tiada halangan melainkan peluang!

Digeruni semasa hidupnya. Tetapi sampai bila ia ingin menongkat langit. Akhirnya tewas juga. Zahirnya tetap menakutkan tetapi apabila dah mampus.. Boleh le wat ambil gambo. Kalau sekali aje UMNO-BN tewas dalam PRU… nescaya jadilah macam buaya ni.

GEMPAR ... Orang ramai menunjukkan seekor buaya seberat 3 tan yang ditemui terapung di perairan Kuala Linggi dekat Jalan Tanjung Agas, Batu 21, Prt Dickson pada 12.45 tengahari, Isnin. Para pemancing disitu menarik bangkai buaya yang telah mati lebih kurang empat hari itu. Selepas diperiksa, buaya yang hampir reput berusia di antara 15 hingga 20 tahun dan dipercayai datang dari Sungai Linggi.

Seorang daripada mereka, Suhaimi Salim, 35, berkata, dia dan rakannya yang sedang asyik memancing terkejut apabila ternampak objek yang pada mula disangka kayu. Apabila dilihat dari jarak dekat, objek itu rupa-rupanya bangkai buaya dalam keadaan terlentang.

“Selepas yakin bahawa buaya itu kaku dan tidak bergerak, baru kami memberanikan diri menghampiri sebelum menariknya kira-kira 500 meter ke tepi pantai,” katanya ketika ditemui di sini semalam.

Suhaimi memberitahu, selepas itu dia bersama rakannya menarik buaya terbabit di tepi pantai dan mendapati badan buaya itu terdapat luka dipercayai kesan ditembak.

Siapa yang tembaknya? Siapa lagi kalau tak Pakatan Rakyat

http://ustsaifulbahri.blogspot.com/

Tiada ulasan: