"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bukti Agenda daily tak Profesional/ Berita Penipu

mahmod
AGENDA DAILY KOMEN : Bekas Timbalan Setiausaha Agung PKR turut lepas geram
Ini antara yang berani tampil ke depan untuk bercakap secara terbuka. Ikut ceritanya ramai lagi yang memendam rasa menjelang pemilihan PKR melihat silat pulut,kung fu dan silambam dalam parti yang mendakwa dirinya cukup telus dan demokratik. Orangnya juga pernah memegang jawatan besar dalam parti itu.

Walaupun Setiusaha Agong PKR telah menjelaskan perkara sebenar, namun agenda daily masih tak update berita terkini tentang bekas TSU PKR.
Ini menunjukkan agenda daily ada "agenda Setting" dalam kontek teori komunikasi akhbar


-tko-

Tiada ulasan: