"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

SENSASI BERANI! Video cara Umno sambut kemulian Syawal!..(18SX)

 pria_malaya08
Tarikh: 19 September 2010
Tempat: Laman Kerayong, Parlimen Bera, Pahang.
Program: Rumah Terbuka anjuran Ahli Parlimen Bera, merangkap Menteri KPDNK, merangkap juga Ahli Majlis Tertinggi Umno.



VIDEO: 19 SEPT 2010 LAGU RAYA Parlimen Bera.wmv

Tarikh: 19 September 2010

Tempat: Laman Kerayong, Parlimen Bera, Pahang.

Program: Rumah Terbuka anjuran Ahli Parlimen Bera, merangkap Menteri KPDNK, merangkap juga Ahli Majlis Tertinggi Umno.

Tujuan: Meraikan kesyukuran sempena Syawal yang mulia ini..sambil menyanyi, berjoget dan menari sepuas hati bersama rakyat jelata..

DAN....Sesungguhnya kita tidak lupa video dibawah ini...

VIDEO: BN terdesak. Guna penari separuh bogel

p/s: Pada rakan2 kita di sana, jangan lupa tolong sebarkan poster di bawah..bersama mempromosi Sekolah Anak Luar Nikah anjuran kerajaan Umno Melaka...

Tiada ulasan: