"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Rogol, Zina, Rasuah, Barang Naik Makanan Pemimpin UMNO

mohdnoorawang
Tahun 2011 tahun bongkar dan terbongkar dengan kisah pemimpin UMNO dengan kisah rogol, kisah sex berzina, kisah puteri umno bermain cinta dan sex terlarang, cukup bagus dan itulah yang dicari oleh pejuang umno melayu yang dikatakan "ketuanan melayu". Itu hak kebebasan mereka. Pemimpin UMNO dan krononiya cukup lumayan wang dan harta.

Tahun 2011 tahun BN/ BARANG NAIK. Pemimpin UMNO BN BARANG NAIK tidak merasai ksusahan serta kesengsaraan diatas kerajaan BN / BARANG NAIK. Menteri BN/BARANG NAIK TIDAK DAPAT MENGATASI ISU BN/ BARANG NAIK.

Bermula dengan harga petrol/disel, gula, gas, tepung gandum, minyak masak, bawang besar, bawang merah, lada kering harganya cukup mahal.
SELURUH HARGA BARANG DAPUR, SUSU, SERTA BARANG KEPERLUAN HARIAN TERMASUK SABUN MANDI/SAMPU SERTA KERTAS TISU MAHAL HARGANYA.

RAKYAT DIDAHULUKAN SLOGAN KERAJAAN BN/ BARANG NAIK ADLAH SLOGAN BOHONG DAN TIPU.

Ayuh kami menyeru kepada semua pengundi di negara Malaysia pada PRU 13  kita guling kerajaan BN/BARANG NAIK dengan memberi "swing" kepada pakatan rakyat. KITA CUBA TUKAR SEKALI.

Tiada ulasan: