"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Signboard Terbaik Hasil Ciptaan BN Abad Ini!!!

Inilah rearliti nya perilaku BN semasa pilihan raya. Sampai tahap macam ini, bertemadun ke. Undang-undang apa mereka guna pakai ini kalau gini lah gayanya...tak payah buat pilihanraya lah ooooiiiii
Dalam masa pilihanraya tiada istilah pemerintah dan pembangkang kerana Dewan Undang Negeri sudah dibubarkan... jadi yang menaikan signboard tersebut adalah "Bangang,bodoh serta tolol". /Mjd 

1 ulasan:

cicit ngah layor berkata...

Menampakkan cara berfikir tahun 60an.Org berpolitik cara menerang dan memberi kefahaman tentang demokrasi dan hak ghakyat.Puak2 ni pulak berpolitik cara samseng....kg aku,kg aku.Kg org kg aku.Buat malu parti jer.