"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Siapakah yang paling gembira di Malaysia kini?

Tok Pepijat
Apabila isu video lucah ciptaan trio Datuk T disebarkan, Anwar Ibrahim jadi mangsa. Media begitu rakus dan jahat memainkan dan sensasikannya. Bahkan disiarkan gambar-gambar lucah didalamnya.

Polis sekadar keluarkan kenyataan mahu siasat. IGP kata tulen. Peliknya sampai kini ianya tidak selesai. Malah disiarkan dalam You Tube, sedang hanya polis memilikinya. Dalam keadaan ianya disiasat, tiba-tiba timbul di Kelantan, seorang pegawai atasan Polis dari SB Bukit Aman membuat perjumpaan dengan guru-guru untuk menghentam Anwar Ibrahim.



Sampai kini IGP membisu dengan perangai jahat pegawainya itu.

Kini, timbul pula isu Kristian. Ianya disensasikan oleh Utusan Malaysia untuk lariskan jualan akhbarnya yang semakin merundum.

Sekonyong-konyong Menteri KDN Hisham keluarkan kenyataan mahu siasat. Ayat dan skrip yang sama digunakan oleh mana-mana menteri dan IGP jika melibatkan kepentingan UMNO.

Isu video belum selesai, timbul isu Kristian...selepas apa pula ?

Yang pasti, kita yakin isu video dan Kristian tidak akan selesai di"siasat" dan akan pasti timbul isu lain pula yang bakal dimainkan oleh UMNO melalui Utusan dan yang sejenis jahat dengannya.

Kita melihat ini semua permainan UMNO belaka. Polis jadi perkakasnya. Lihatlah bagaiman polis dan KDN bertindak. Semuanya macam kura-kura.

Siapakah yang paling gembira sekali di Malaysia di waktu ini?

Tentunya Datuk Eskay dan gengnya serta Utusan Malaysia.

Mengapa? Kerana tiada siapapun di Malaysia berani sentuh mereka hatta bulu roma!

Tiada ulasan: