"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Menantu Rosmah bertanding Parlimen Rembau, Khairy bertanding DUN untuk jadi MB?

salehgong

Kerusi Khairy Jamaluddin 'Parlimen Rembau' menjadi kerusi panas apabila ada ura-ura mengatakan beliau akan berpindah ke DUN untuk menjadi Menteri Besar Negeri Sembilan apabila banyak konflik yang mengaitkan tidak serasian MB sekarang dengan Istana menyebabkan Datuk Seri Mohammad Hassan bakal digugurkan.

Ada juga orang mengatakan Rais akan kembali untuk memenuhi kerusi MB tetapi khabarnya Datuk Seri Najib tidak menyetujui kerana ini sudah bukan zaman Rais katanya, ada juga mengatakan Shaziman yang dilihat sangat berjaya dalam menguruskan Kementeri Kerjaraya, tetapi nama Khairy masih diutamakan.

Kerusi Khairy dikatakan bakal diberikan kepada Dato Fazley Yaakob, seorang pakar motivasi dan juga ahli perniagaan dan juga bekas penyanyi. Beliau juga adalah menantu kepada Datin Seri Rosmah Mansor, Fazley yang pernah dikaitkan dengan kontroversi penipuan ijazah kedoktorannya tidak membuat ulasan panjang, tetapi khabarnya beliau sangat disenangi rakyat dan mungkin ini adalah suatu pilihan bijak buat BN.

Tiada ulasan: