"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Panas...orang kampung pertahan bendera PAS dari diturunkan majlis daerah

http://omakkau.blogspot.com
PANAS!!!!... ORANG-ORANG KAMPUNG PERTAHANKAN BENDERA PAS DARI DITURUNKAN OLEH PEKERJA MAJLIS DAERAH SELAMA!!!!...TAKBIR!!!!
Admin nak puji orang Kampung Selama, Perak,....Anda kalian sememangnya hebat dan berani mempertahankan hak dan perjuangkan keadilan.

Contohnya mengenai peristiwa semalam.

Warga Selama turun beramai-ramai mempertahankan bendera PAS dari diturun oleh kakitangan majlis daerah tempatan dengan kawalan keselamatan dari pihak polis.

Mereka mengungkit serta mempertikaikan bendera UMNO yang digantung merata-merata tanpa diganggu dan usik malahan dijaga rapi lagi.

Mereka berkata, kalau nak turunkan bendera PAS, tidak menjadi masalah tetapi dengan syarat, turunkan sekali bendera UMNO.

Pada mulanya ada berlaku sedikit ketegangan tetapi akhirnya para petugas Majlis Daerah Selama yang menerima tekanan dan arahan dari pihak tertentu, akur dengan desakan dan permintaan orang kampung.

Admin ingin merakamkan setinggi-tinggi tahniah dan tabik spring melantun kepada warga Selama yang berani dan cekal mempertahankan hak dan keadilan.

Semoga gelagat dan semangat juang ini akan dijadikan teladan dan contoh ikutan kepada para pejuang lain.. TAKBIR!!!!

Tiada ulasan: