"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gambar penaman calon


(Calon PAS di DUN Pasir Panjang, Lumut Rohawati Abidin sedia untuk bergerak ke pusat penamaan calon di Perak - gambar Faeez Azhar)

(Ketua Penerangan PAS, Datuk Tuan Ibrahim berdoa di perkarangan Masjid Lama Jengka sebelum bertolak ke Temerloh untuk menyerahkan borang penamaan calon)

(Dr Rani bersama calon-calon Pakatan di sekitar Klang)

(Ustaz Idris dan Ustaz Norazli Musa berjalan menuju pusat penamaan calon)


(Aishah sedia ke pusat penamaan calon)

(Datuk Fauzi Shaari bersama Nazri Din berdoa sebelum memasuki pusat penamaan calon)

(Razman [tengah] mengetuai bacaan doa untuk kemenangan Pakatan di sana) Di Parlimen Lenggong

(Salahudin mengetuai cabaran Pakatan di Pulai berarak ke pusat penamaan calon di Pulai bersama calon-calon Pakatan yang lain di samping para penyokong)

(Tuan Guru Nik Aziz memberikan panduan dan tazkirah sebelum mengimamkan solat)

(Zamri di tengah-tengah para penyokongnya menuju pusat penamaan calon) Titiwangsa

(Ribuan penyokong  mengiringi  Datuk Husam Musa)

(Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang mengetuai perarakan calon ke Majlis Daerah Marang )

(Haji Mohamad Sabu di Pendang)


Sebahagian daripada para penyokong PAS dan Pakatan Rakyat mengiringi calon-calon P.011 dan N.18 Tokai dan N.19 Sungai Tiang.



(DS Anwar, Datuk Salleh dan penyokong bergerak ke pusat penamaan calon)

Tiada ulasan: