"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PAPAGOMO cuba selamatkan skandal.....dasat tuan puan

DUKUNPASIR
Papagomo suka fitnah orang...dia juga dikenali sebagai pengumpul bahan bahan lucah YANG BERJAYA SETAKAT INI...Tapi apabila ada skandal melibatkan beliau ,keluarga beliau dan parti yang beliau sanjung......dia beri amaran!!
Inilah amaran yang diberikan oleh PAPAGOMO untuk menutup skandal yang dibawa oleh penyokong pakatan. Dasat.........tuan puan!
Inilah yang didakwa SKANDAL yang cuba diselamatkan oleh PAPAGOMO
Ini pula bukti yang ditunjukkan PapaGOMO untuk menutup skandal diatas.
Apa yang cuba dikongsi ialah.......letaklah seribu buktipun pihak Pakatan tidak akan percaya KERANA IANYA SUDAH DIAJAR OLEH PAPAGOMO SENDIRI UNTUK MENYOKONG DAKWAAN FITNAH FITNAH BELIAU SEBELUM INI.....kita boleh dakwa surat ni palsu,suaminya diugut,suaminya dibayar.....semua ni ASALNYA idea dari mereka sendiri kan kan kan kan kan.......

Ini pula beberapa bukti dari pihak Pakatan untuk menguatkan kisah skandal ini....

Amacam?? Dah terkena batang hidung baru tersedar?? Silapnya.....Papagomo sendiri YANG MENDEDAHKAN KEBURUKAN pemimpin mereka tanpa disedari.....

LAGI ISU PANAS DISINI

1 ulasan:

ahlee berkata...

ok I saman you!