"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

EXCO Terengganu ini hanya seorang bekas OFFICE BOY tak lulus SPM!!!

TKOOffline
Ahmad Said berkata "Barisan Exco ini sudah cukup mantap untuk melaksanakan segala perancangan dan perubahan negeri walaupun ada muka baharu (yang dilantik terus sebagai Exco selepas pertama kali menjadi calon), namun saya yakin, mereka ada pengalaman dalam bidang masing-masing,"
Tahu tak EXCO baru mengikut maklumat yang diterima, Roslee Daud, Pengerusi Jawatankuasa Usahawan, Pembangunan Luar Bandar, Kepenggunaan dan Koperasi tu dulu kerja JAGA, kemudian ada kosong office boy (kerani) dia apply dapat.

Kemudian ada penyelewengan dia diminta berhenti. Selepas berhenti dia bekerja menyelia projek Rosli Mat Hassan (Calon Parlimen UMNO Dungun). Dia ni SPM pun tak lulus.

Bayangkan seorang yang tak lulus SPM boleh mengurus Jawatankuasa Usahawan, Pembangunan Luar Bandar, Kepenggunaan dan Koperasi??

Bila saya tulis perkara ni Roslee nak tahu siapa saya.. Kawan lama Lee Boneyem!!

Kesiah Zakariah Ali calon Dun Sura UMNO yang dijanjikan exco bersama Zaaba.

EXCO TRANSFORMASI NAJIB..
SPM LINGKUP
KERJA PUN LINGKUP...
HANYA KRONI ROSLI..

Tiada ulasan: