"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

KM yang baru serupa je perangai macam Ali Rustam

Blog mutaligat.blogspot.com
Rakyat Melaka khususnya ahli dan penyokong PAS menuntut YAB Ketua Menteri Melaka, Dato Idris Haron menarik balik kenyataannya dalam media bahawa PAS ingin merampas bangunan Japerun Dun Bukit Baru di Kg Bukit Katil.

Kami orang-orang PAS Kawasan Bukit Katil tidak pernah berniat untuk merampas Bangunan Japerun tersebut.

Kenyataan Ketua Menteri itu merupakan satu fitnah dan pembohongan besar. Selaku Ketua Menteri beliau sepatutnya berhati-hati sebelum mengeluarkan kenyataan kepada media. Ianya akan menjejaskan kredibiliti Ketua Menteri .............!!!!!

1 ulasan:

XUMNO berkata...

Kalau dah umno, jangan mimpi mereka baik. Spesis yang duduk dalam tong najis sampai kiamat pun busuk, fizikal dan mental.