"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Orang Cina DAP makan sampai licin pinggan setelah dengar kuliah TGNA

Facebook Irfan Hisham
Tadi saya berbincang dengan seorang jurutera Cina yang juga pengundi di Parlimen Titiwangsa. Selesai hal kerja, kami makan tengahhari bersama.

Dalam borak kosong kami, dia mengaku penyokong DAP dan mengundi calon PAS pada PRU13. Selesai makan, saya tengok pinggannya licin, tiada sedikit pun sisa.

Saya berseloroh, "Licin makan. Lapar sungguh orang KL". Dia tersengih menjawab," Hari tu saya ada dengar ceramah Tok Guru (Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz Nik Mat).

Dia cakap membazir ni perangai kawan baik syaitan, perangai orang sombong, Tuhan tak suka.Dulu saya suka makan tak habis. Lepas ceramah tu saya tak membazir lagi. Makan mesti licin."
Ya, itulah "Cina Celaka Chauvinist Rasis Penghancur Islam Perosak Melayu DAP".

Sumber ihsan: FB Abdul Rahim Hilmi Zakriya.

Cina sokong BN = Cintakan Malaysia
Cina sokong PR = Rasis/Chinese Tsunami
Melayu sokong BN = Patriotik
Melayu sokong PR = Kuda Cina

Sampai bila?

Seranglah cina beribu kali pun dengan andaian-andaian kita, kalau anda rasa itu imej yang baik untuk status Islam yang ada dalam IC kita.

*Adanya Islam bukan hanya untuk di pertahankan atas dasar perlembagaan, tapi juga untuk di hebahkan atas dasar keamanan!

Sumber: FB Irfan Hisham

Tiada ulasan: