"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Rakaman Gambar Nazri Aziz Sengaja Tunjuk Isyarat Tidak Sopan Kepada Jurugambar

Omak Kau
Rakaman Gambar Nazri Aziz sengaja tunjuk isyarat tidak sopan kepada jurugambar yang rakam gambarnya di parlimen, tersebar luas di internet dan menjadi perbualan umum kini!!!!!!

Apakah ini contoh terbaik yang ditunjukkan oleh seorang yang bergelar menteri kanan dalam kabinet Najib Razak?

Menujukkan isyarat tidak senonoh kepada jurugambar yang merakamkan gambarnya di parrlimen hari ini sempena persidangan angkat sumpah ahli-ahli parlimen dan melantik Speaker Dewan Rakyat yang baru.

Dia memegang jawatan Menteri Kementerian Pelancongan dan Kebudayaan.

Sudah pasti isyarat ini bukan molek dan indah untuk tarik pelancung ke negara kita serta jauh sekali bukannya budaya kita.

Betapa sombong, bongkak dan angkuhnya pemimpin UMNO ini.

Tidak tahu nak kata apa lagi... speechless.

1 ulasan:

sizzly7761 berkata...

Adussss! Hadiah kepada pengundi Melayu UMNO yang memenangkannya! Patutla anak rintik,sebab bapaknya juga borek! Baik punya isyarat siap dengan songkok lagi! He he he..