"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tu dia padan muka: KUIN Dan Masalah Gaji Staff

Myba Sidamimisri

Saya ada seorang kawan STAFF INSANIAH mai dok cerita "bila PR Kedah jatuh, pakat melompat seronok sebahagian STAFF termasuk pengawal pintu pagar masuk... bila gaji tak masuk sampai setengah bulan yg kedua PAKAT SENYAP habis takut kena perli.. nak buat DEMO tak mungkin sebab DEMO dulu share dgn PUAK UMNO "

saya pun jawab "yg cerdik PUAK UMNOO juga kat Insaniah sbb depa tak sanggup share dgn puak PAS utk memalukan MENTERI BESAR mereka yg tak pandai menghargai bahkan BAKAL sanggup melelong PERKAMPUNGAN INSANIAH..

.peguam-peguam dulu takda ke nak beri khidmat..

apapun KITA belajarlah dari kesilapan.. tengok sama org tepi bila kita bermasalah.. depa dok tunggu ja nak boh... asal masalah secupak depa akan share sesama mereka jadi segantang..

balik baring letak tangan ataih dahi dan pikiaqq sat.. betoii dak..

dah hang mai cerita, saya luahlah sikit dan kalu tak betoi saya minta maaf "...dia senyappp, apa pun dia tak kata cuma angguk saja

Tiada ulasan: