"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

[AJAIB]... Hasan Ali Sedia Pertimbang Cadangan Sertai PAS!!!


Dahulu kutuk PAS kaw-kaw, sekarang nak masuk balik???

Hasan Ali kata ada 'parasit & anai2' dlm PAS?? Gila talak ke apa?? Siapa PARASIT sebenarnya?? Anda ker org lain yang PARASIT tu???

Anwarinas TAK WUJUD??... Siapa mula2 gelarkan 'Anwarinas' itu kalau bukan Hasan Ali sendiri yg gelarkannya pada ucapan beliau pada 25/1/2012 yg lalu.. Munafik & PEMBOHONG ko ni...

Agaknya Hasan Ali rasa dia orang nak terima masuk PAS lagi ke... duk sokong UMNO tapi sibuk duk pertikai urusan PAS... apa kes?

Terang2 tindakan sendiri nak jatuhkan PAS mengata pula orang lain...

Tinggi beno EGO beliau masih lagi tak mengaku kesilapan beliau selama ini.. Kesiann....

2 ulasan:

sabina berkata...

Baguslah kalau orang macam nie PAS boleh terima balik masa akan datang jika sesiapa agak nak maki hamun PAS dan lepas itu dak agak tak laku dimata lawan minta masuk balik ke dalam PAS dan pucuk pimpinan pula akan pertimbangkan maka jadilah PaAS sebagai parti yang kutip bawang busuk yang hanya boleh pakai sebelah saja.Fikirlah sendiri.

Unknown berkata...

Orang yang beranggapan dirinya terlalu bernilai dan orang2 lain rendah darinya.
Self aggrandisement.Bolih termasuk screw kepala ada yang loose.
Menagap dia pula yang heboh2 pasal party yang telah ceraikan dia talak 3?