"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wajah selamba dan terkini pembunuh pegawai Ambank

Pembunuh_Ambank2
Pembunuh_Ambank2Wajah selamba dan terkini pembunuh pegawai Ambank Norazita Abu Talib Kompleks Mahkamah Petaling Jaya.

Dengan memakai baju lokap berwarna jingga, Laode Ardin dibawa ke mahkamah untuk disambung reman.

Majistret Surya Wati Shawal mengeluarkan perintah sambung reman selama tujuh hari sehingga 23 November dan kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.
Pembunuh_Ambank1
Ketika dirakan jurugambar suspek hanya melontar pandangan kosong dan tidak memberi reaksi menolak gambarnya dirakam seperti kelaziman dilakukan suspek kes jenayah lain.

Polis mengesahkan identiti sebenar suspek itu sebagai Laode Ardina Laode Rasila, 35, berasal dari Sulawesi, Indonesia.

Tiada ulasan: