"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Jagung yang berwarna warni

Jagung berwarna-warni ini sebenarnya wujud dan bukanlah hasil daripada manipulasi perisian Photoshop. Sekali pandang jagung ini nampak seperti mainan atau palsu namun pada hakikatnya jagung ini adalah asli dan dipanggil "Gem Class" dan berasal daripada Oklahoma Amerika Syarikat
jagung berwarna warni
Seorang petani yang dikenali sebagai Carl Barnes telah menghasilkan jagung berwarna warni ini setelah membuat penyelidikan selama beberapa tahun.

Jagung unik ini dikatakan terjadi terjadi selepas Carl menyedari yang setiap jagung itu mempunyai biji yang berlainan warna dan kemudian bertindak mencantumkan benihnya sehingga menghasilkan tongkol jagung yang mempunyai pelbagai warna yang menarik
jagung berwarna
jagung berwarna
jagung
jagung

Tiada ulasan: