"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lagi Kisah Penyokong Tegar Umno Meluahkan Rasa Bosan & Meluat Dgn Cara Najib

omakkau!!!

Lagi kisah penyokong tegar Umno meluahkan rasa bosan dan meluat dengan cara Najib Razak urus tadbir negara.


Seorang pemegang akaun laman sosial FB yang mengaku memegang jawatan sebagai Ketua Pemuda UMNO peringkat cawangan .. satu keluarga penyokong cukup tegar mendakap perjuangan UMNO dan berkempen keras untuk kemenangan UMNO/BN pada PRU 13 lalu telah mula melahirkan rasa marah dan berangnya kepada Najib Razak atas cara beliau mengurus ekonomi negara.


Bagi dirinya pengumuman GST 6% mulai tahun 2015 dia boleh terima, kenaikan harga gula sampai dihapuskan subsidi sampai meningkat naik 35 sen sekilo dia masih boleh terima , bila harga petrol dan diesel naik 20 sen seliter dia sudah mula naik resah dan bengang, tapi apabila Najib dah sahkan bahawa harga tol tetap jua naik mulai Januari 2014 maka disitu kesabarannya sudah dicabar.

Kenaikan tol sebagai menyeksa rakyat yang terpaksa menggunakan jalanraya bertol untuk berulang alik ke tempat kerja.

Amaran telah dikeluarkan .. kalau Najib Razak berterusan dan kekalkan gayanya mengurus ekonomi negara dengan menaikkan harga barang dan perkhidmatan maka silap hari pada PRU 14 nanti dia langsung sebelah mata tidak akan pandang kepada UMNO/BN.

Masih ada pemimpin UMNO berkata sokongan rakyat kepada UMNO/BN lansgung tidak terjejas walaupun harga barang dan perkhidmatan naik mencanak tinggi sampai rakyat cukup tertekan macam nak mati?

Apa guna berbicara sekadar untuk memujuk dan menyejukkan hati sedangkan realitinya pada PRU 14 nanti Insya Allah UMNO akan mati!!!!!

Tiada ulasan: