"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Penyelewengan Lembaga Zakat Selangor dan 'ayahanda' Pekida

setisab
Daripada menteri Umno BN yang diamanahkan untuk menjaga hal-ehwal zakat sehinggalah kepada sesetengah pegawai kerajaan yang bertugas di Lembaga Zakat Selangor tidak boleh dipercayai. Harapkan pagar, pagar makan padi.
"Nilai cek tu RM2k.. I dapat sebab ada orang dalam."

Komunikasi whatsapp bersama seorang penyokong tegar parti haramjadah, Umno yang juga ahli Pukida .. oppp silap ... Pekida ... bergelar 'ayahanda' ini sebagai bukti !
"Kalau ikutnya tak layak tapi hari tu tgh sempit, apply
jugalah tapi kot 'back door' je sbb ada member".

Saya sangkakan 'ayahanda' Pukida yang hebat berslogan pasal perjuangan Melayu dan memartabatkanIslam, tidak sunggup merembat duit atau apa saja yang bukan hak mereka. Rupanya antara 'ayahanda' Pukida dan perompak tidak banyak bedanya !

Tiada ulasan: