"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wanita bogel punca bekalan elektrik terputus (Gambar)

Wanita-bogel
Seattle: Lebih 4,000 penduduk di Seattle terputus bekalan elektrik Jumaat lalu, selepas seorang wanita yang memandu dalam keadaan bogel melanggar tiang bekalan elektrik.

Anggota polis yang sampai di tempat kejadian di Shoreline, utara Seattle, kira-kira jam 1.30 pagi waktu tempatan, mendapati ada kabel berarus elektrik di atas kereta wanita itu lalu menghubungi bomba dan syarikat penyedia elektrik

Selepas kabel berkenaan dialihkan, mereka terkejut menemui seorang wanita berusia 24 tahun yang tidak sedarkan diri dalam kereta berkenaan kerana wanita itu langsung tidak berpakaian.

Wanita berkenaan yang tidak cedera teruk, dibawa ke hospital untuk diambil darah bagi menentukan kemungkinan dia memandu di bawah pengaruh alkohol atau dadah.

Kemalangan itu menyebabkan kira-kira 4,400 penduduk terputus bekalan elektrik selama beberapa jam./klpost

Tiada ulasan: