"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bangkai makhluk aneh ditemui terapung (Gambar)

Makhluk
PARAGUAY: Satu bangkai yang mempunyai tangan seperti manusia telah ditemui terapung di sungai di Amerika Latin.

Masyarkat tempatan percaya makhluk tersebut adalah makhluk mistik yang dikenali sebagai Chupacabra.

Bangkai bersaiz sebesar anjing ditemui di bandar Carmen del Parana di selatan Paraguay oleh masyarakat tempatan yang kemudian merakam bangkai terbabit terapung-apung di atas air.

Makhluk itu juga dilihat mempunyai ekor yang panjang dan empat kaki beserta jari yang menyerupai manusia.

Pakar dan penyelamat dipanggil ke tempat kejadian bagi mengeluarkan bangkai terbabit dan menentukan asal usulnya.

Masyarakat tempatan percayai bangkai itu merupakan haiwan mistik, Chupacabra, yang menjadi bualan ramai sejak terjadinya kes-kes haiwan ternakan dijumpai mati dalam keadaan kekeringan darah.

Namun komander brigade yang ditugaskan ke tempat kejadian berkata berdasarkan pemerhatian ke atas anggota badan, pihaknya percaya makhluk itu adalah dari spesis monyet.
-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: