"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kantoi!! Pasangan Sado Mat GA---Y Bercium Depan Lif Apartment Di KL (Gambar)

KUALA LUMPUR: Dua orang lelaki 'bercium' depan lif sebuah bangunan dirakam kamera litar tertutup (CCTV) tersebar di laman sosial.

Video yang memualkan berdurasi 1 minit 33 saat itu (video telah dipadam) menunjukkan lelaki berbaju hitam itu mencium pasangannya tanpa menyedari tindakan jijiknya itu dirakam oleh CCTV.

Difahamkan ketika insiden itu, pasangan terbabit sedang menunggu lif namun lif yang ditunggu tidak kunjung tiba lalu lelaki itu mencium pasangannya.

Bosan menunggu terlalu lama, pasangan lelaki itu yang berbaju warna merah jambu itu mengambil keputusan untuk menggunakan tangga.

Lelaki itu yang berang dengan perkhidmatan lif yang pelahan itu bagaimanapun bertindak menendang pintu lif sehingga rosak sebelum beredar meninggalkan tempat tersebut.

Tiada ulasan: