"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki ‘ajaib’ (Gambar)

Seorang penunggang motosikal mendakwa dia bertuah kerana masih hidup walaupun lehernya tertusuk dua batang besi dalam satu kemalangan.

Dalam kejadian itu, mangsa, Hamar Singh Rajput dilapor sedang menunggang motosikal sebelum hilang kawalan dan merempuh belakang lori yang membawa muatan binaan di Rajasthan, India.

ssAkibat rempuhan itu, besi yang dibawa lori berkenaan tertusuk di lehernya mangsa yang berusia 26 tahun.

Batang besi berukuran satu meter itu turut menembusi belakang Hamar.

Mangsa ketika itu turut mengakui akan mati walaupun masih mampu mengawal perasaan.
“Dua batang besi tertusuk di leher saya selepas merempuh belakang lori.

“Saya sedar mengalami kecederaan parah dan kematian semakin hampir,” katanya.

Mangsa yang dibawa ke hospital berdekatan kemudian berjaya dirawat dan dikeluarkan besi tersebut dalam satu pembedahan.
-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: