"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

KESIHATAN Anwar Ibrahim sekarang sangat serius, sebelah tangan beliau hampir lumpuh

Semoga DSAI tabah dan diberikan kekuatan. Lawan tetap lawan!
Zunar Kartunis
KESIHATAN Anwar Ibrahim sekarang sangat serius, sebelah tangan beliau hampir lumpuh dan perlu rawatan perubatan yang independen segera. Sudah enam bulan mereka memfitnah dan memenjarakan beliau, dan dinafikan rawatan perubatan. Doktor yang dihantar pun tidak boleh dipercayai kerana beliau adalah juga doktor peribadi Najib, KITA mendesak agar beliau diberi rawatan segera dan dibebaskan. NAJIB, ROSMAH, MAHATHIR & ZAHID harus bertanggungjawab jika berlaku perkara-perkara yang tidak diingin terhadap Anwar!!!! AWAS KAMU!

Tiada ulasan: