"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Malindo Air sahkan insiden penumpang berbogel

Diyana Ibrahim
MALINDO Air mengesahkan penahanan seorang penumpangnya yang didakwa berbogel dan menganggu anak kapal semasa penerbangan ke Dhaka, India semalam.

Syarikat penerbangan itu yang memuat naik kenyataan di laman Facebook berkata penahanan lelaki tersebut mengikut prosedur operasi standard (SOP) bagi menghalang gangguan berterusan ke atas krew kapal dan penumpang.

“Berhubung kes mengenai gangguan seorang penumpang kapal 06162 di Dhaka pada 3 Mac, anak kapal telah mematuhi prosedur operasi standard (SOP),” kata Malindo Air di laman Facebook mereka sebenar tadi.

Malindo Air berkata penumpang bermasalah itu dibawa oleh pasukan keselamatan ketibaan Dhaka dan dan kini ditahan di penjara kerana kesalahannya.

Tiada ulasan: