"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wanita terkejut lelaki tunjuk kemaluan dalam lif (Gambar)

Ampang – Seorang wanita terkejut dengan perbuatan seorang lelaki yang menunjukan kemaluannya di dalam lif sebuah pangsapuri, di sini, semalam.

Ketika kejadian kira-kira jam 4.40 petang, mangsa berseorangan dengan suspek dalam lif tersebut.

Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Hamzah Alias berkata, pihaknya telah menerima laporan kejadian tersebut.

“Setakat ini masih belum ada tangkapan. ketika kejadian tangan kanan suspek memegang telefon bimbit.

“Manakala tangan kirinya memegang kemaluan sambil melakukan perbuatan melancap,” katanya.

Kes disiasat mengikut Seksyen 377D Kanun Keseksaan.
– Sinar Harian

Tiada ulasan: