"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Nyaris hilang zakar kerana mahu 'seronok'


Doktor terpaksa menggunakan gergaji industri yang digunakan untuk memotong marmar.
NEW DELHI - INDIA. Seorang lelaki di India nyaris kehilangan zakar selepas cincin kononnya untuk 'keseronokan seksual' tersangkut pada alat sulitnya hingga ia mula membusuk.

Mangsa berusia 33 tahun yang identitinya tidak didedahkan itu menderita selama dua minggu sebelum dia ke hospital dalam keadaan kesakitan dan zakarnya membengkak.

Rawatan biasa bagaimanapun gagal untuk mengeluarkan cincin tersebut.

Doktor di Hospital UCMS & GTB akhirnya terpaksa menggunakan gergaji industri yang digunakan untuk pemotongan marmar untuk memotong cincin besi itu yang disifatkan sebagai 'langkah terdesak'.

Mereka mengambil masa 15 minit ketika melakukan prosedur itu menggunakan gergaji Bosch GDC 120.

Usaha mereka berjaya menyelamatkan zakar lelaki itu daripada menjadi gangren.

Dua minggu selepas 'langkah terdesak' itu, mangsa mendakwa alat sulitnya telah kembali berfungsi.

Dia kini menjalani sesi kaunseling. - Daily Mail

Tiada ulasan: