"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Abdul Hadi menyeru pimpinan, ahli, penyokong Pas bermunajat

MALAYSIADATELINE
Melihat kepada serangan yang ditujukan kepada Pas dari segenap penjuru dan silih berganti, Presiden Pas Datuk Seri Abdul Hadi Awang hari ini menyeru kepada seluruh pimpinan, ahli dan penyokong Pas untuk bermunajat dan mengadu kepada Allah Yang Maha Kuasa dengan menunaikan solat hajat, berpuasa, membaca Al-Quran dan melakukan amal kebajikan.

“Kepada semua pihak serta bertawassul memohon kepada Allah supaya memberi balasan sewajarnya di dunia dan akhirat.

“Kita beriman dan percaya kepada Sabda Nabi Muhammad S.A.W. bahawa doa orang-orang yang dizalimi tidak ada hijab dan dimaqbulkan oleh Allah S.W.T.

“Kita memohon pertolongan kepada Allah Yang Maha Kuasa Lagi Maha Tinggi mengatasi segala kerajaan di dunia ini.

“Yakinlah perjuangan Islam itu benar dan ikhlaskan niat kerana Allah,” katanya dalam Facebooknya petang ini.

Tiada ulasan: