"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

10 kesilapan Pas yang menyebabkan rakyat benci

Malaysia Dateline 

1). Berpakat jatuhkan kerajaan yang sah di pilih rakyat.

2). Berpakat dengan pesalah yang ada kes mahkamah secara tidak langsung mengiktiraf halalkan perbuatan jenayah.

3). Berkawan dengan Umno padahal berzaman ia tarbiyah rakyat kutuk, laknat, benci kan Umno.

4). Berpakat dengan perompak penyamun masuk ikut pintu belakang atau tebuk atap.

5). Pemimpin Pas terutama Haji Hadi Awang memberi jawapan yang tidak tepat dan merapu apabila di tanya wartawan.

6). Pemimpin Pas bermewah seperti membeli kereta jenama mahal di masa yang tidak kena dimana Rakyat menderita hilang kerja dll.

7) . Pemimpin Pas banyak bercakap back-up pemimpin yang terpalit dengan kesalahan kes mahkamah.

8). Pas, PPBM, Umno saling bercakaran berebut kerusi utk PRU 15. Nampak sangat meraka berjuang untuk perut mereka bukan berjuang untuk rakyat. 

9). Menjatuhkan martabat ulamak menjadikan Islam di pandang serong oleh masyarakat . Masyarakat keliru dan memandang remeh dengan amal ibadat seterusnya menjadi masyarakat menjauhi Islam.

10). Pas enti non muslim terutama DAP padahal ahli DAP warganegara Malaysia. Ahli parlimen DAP paling ramai di Dewan Rakyat. Jika Pas bersikap demikian bagaimana ia hendak perintah negara yang berbilang kaum seperti Malaysia.

Tiada ulasan: