"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Awas, usaha nak tanam kebencian tu

MOHAMED HANIPA MAIDIN









1. Bila parti ehem dan pihak yang sewaktu dengannya agak “melampau” cuba nak tanamkan rasa kebencian kepada rakyat ke atas parti pembangkang khususnya ke atas PH dan lebih khusus ke atas DSAI, jujurnya saya rasa nak tergelak.

2. Ginilah.Jangan over sangat ya. Nanti jika kami dedah secara details apa sikap parti ehem bila arwah AYAH kepada Menteri luar Gomen Tebuk Atap yang KHIANAT mandat rakyat (masa tu beliau sebagai PM) isytihar Darurat di Kelantan dan gubal satu RUU (bukan RUU 355 ya) tapi RUU Kuasa-Kuasa Darurat (Kelantan) 1977 di Parlimen, takut antum @ hangpa semua senak perut pula nanti.

3. Tolong jangan lupa ya. Masa RUU Darurat Kelantan tu dibentang di Parlimen, ya, masa tu setengah ostad dan pemimpin parti ehem sama ada belum lahir atau masih sedang pakai pampers lagi sedangkan YB Gelang Patah (DAP) dah jadi MP dan berbahas.

Saya tahu sangat apa yang dibahas oleh MP parti ehem dan YB Gelang Patah masa tu.

Dont worry be happy!

Tiada ulasan: