"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Individu hina Islam, mengaku nabi wanita pertama

KOSMO!

Tangkap layar memaparkan tindakan seorang individu menghina Islam menerusi beberapa video yang dikongsikan di media sosial.

PETALING JAYA – Tindakan seorang wanita, Mariam Hadid yang terkenal di media sosial dengan beraninya menggelarkan dirinya sebagai nabi wanita pertama sehingga menimbulkan kemarahan orang ramai.

Meninjau ke laman TikTok milinya, pelbagai video ‘lucah’ turut dikongsikan dengan mempamerkan aksi keterlaluan serta pakaian tidak senonoh walaupun dia turut memakai hijab.

Katanya, tudung adalah perhiasan orang Islam yang perlu dipakai, namun cara pemakaian dan pemilihan baju itu terpulang pada individu walaupun mereka ingin menggayakan dalam bentuk seksi.

Difahamkan, dia merupakan seorang wanita Arab dan lokasinya ketika ini masih tidak diketahui.

Lebih parah, dia juga memuat naik video sedang membaca al-Quran serta mengajuk pergerakan dan bacaan ketika solat sambil memakai kostum ‘lucah’.

Bagaimanapun, orang ramai menggesa laporan dibuat kepada pihak TikTok agar akaun tersebut disekat kerana hasil perkongsiannya menghina agama Islam. – KOSMO! ONLINE

Tiada ulasan: