"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Polis tunggu laporan bedah siasat untuk kenal pasti identiti mayat berbungkus

FMT Reporters

PETALING JAYA: Polis sedang menunggu laporan bedah siasat bagi mengenal pasti identiti mayat yang ditemui berhampiran kolam air panas di Jalan Gua Musang-Lojing di Gua Musang pada Ahad lalu.

Pemangku Ketua Polis Kelantan, Muhamad Zaki Harun berkata, pihaknya menerima maklumat daripada orang awam pada 8.30 malam memaklumkan penemuan mayat itu yang kemudiannya dibawa ke Jabatan Forensik Hospital Gua Musang untuk proses bedah siasat.

“Berdasarkan keadaan mayat yang ditemui, saya percaya ia lebih daripada tempoh sehari.

“Setakat ini, kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut sementara menunggu perkembangan laporan hasil bedah siasat yang akan diketahui dalam masa terdekat,” katanya menurut Harian Metro.

Sebelum ini, satu klip video 29 saat tular di aplikasi TikTok mengenai penemuan mayat dalam keadaan berbungkus dan dipercayai berulat dekat kolam air panas di Jalan Gua Musang-Lojing.

Tiada ulasan: