"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Hantaran Ketua Pemuda UMNO cetus tanda tanya

NURHIDAYAH HAIROM
Hantaran Dr Akmal di Facebook pada Jumaat
Hantaran Dr Akmal di Facebook pada Jumaat
SHAH ALAM - Hantaran terbaharu oleh Ketua Pemuda UMNO, Dr Akmal Saleh yang dimuat naik bersama gambar ketika Himpunan Aman Pulangkan Najib tahun lalu menimbulkan tanda tanya.

Ia dipercayai dibuat sebaik sahaja keputusan Lembaga Pengampunan yang mengesahkan pengampunan terhadap bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, dikeluarkan.

Beliau bagaimanapun tidak menyebut tentang sebarang perkara yang dimaksudkan.

"Kita dipermainkan akhirnya. Jangan ingat kami tidak tahu apa yang berlaku.

"Sudah tiba masanya," tulisnya di Facebook pada Jumaat.

Sebelum ini Dr Akmal antara pemimpin dalam UMNO yang dilihat lantang memperjuangkan keadilan untuk Najib antaranya menerusi Gerakan ‘Pulangkan Najib’ berjaya mengumpulkan lebih satu juta tandatangan pada Oktober tahun lalu bagi tujuan menghantar petisyen ke Istana Negara.

Pada 12 Januari lalu, beliau turut menggesa Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) mengarahkan Netflix menghentikan siaran dokumentari berjudul Man on the Run kerana bersifat fitnah, subjudis, prejudis dan berat sebelah terhadap Najib.

Tiada ulasan: