"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Puluhan ribu banjiri Taman melewar dengar Isu terkini Perak.

GOMBAK : Satu ceramah penerangan isu terkini perak telah menarik lebih 20,000 orang hadir kerana mereka mungkin dikejutkan dengan berita-berita panas dari Perak termasuklah yang terkini mengenai keputusan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur yang memihak kepada pakatan Rakyat.

Sayangnya Menteri Besar Perak yang sah tidak dapat hadir kerana beliau memanggil satu mesyuarat Exco Kerajaan Negeri Perak. Begitu juga Speaker DUN Perak, V. Sivakumar juga tidak dapat hadir. Tempat mereka berdua telah digantikan oleh Pengerusi Kelab Penyokong Kerajaan Negeri Perak yang juga ADUN Titi Serong, Drs. Khalil Idham Lim.

Peceramah lain ialah Ketua Penerangan PAS Pusat, Dato' Hj. mahfuz Omar, Ahli Parlimen Kubang Kerian, YB. Salehuddin Ayub dan Peguam Hanifa Maidin.

Kehadiran pada malam tadi dianggarkan oleh banyak pihak boleh menandingi jumlah kehadiran program GERAK semasa hayat almarhum Ust.Fadzil Noor satu masa dulu.

Tidak ada ruang yang kosong di dalam dan di luar markaz pada malam tadi.













Gambar oleh : Mohamed Heikkal Ismail
http://avercine.blogspot.com/

Tiada ulasan: