"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kalau layak salah ke

meesepuluh
Kadang-kadang kita nak jadi juara apabila media perdana memainkan isu yang mengugat PAS dan akhiran ini TGNAA. Habis kita dimomokkan dengan berbagai ulasan dan kenyataan yang bertubi-tubi saban hari sehinggakan watak sebenar yang menimbulkan onar itu dan kuncu-kunco nya lebih dahsyat lagi cuma salakan hanya dari media, blog dan medan media pembangkang.

Media perdana tidak akan memberi tumpuan atau komen malah menutupinya atau sengaja memainkan isu-isu lain sebagai penutup kepada bangkai sedia ada pemerintah sekarang , mereka ini licik bertaktik kotor dan kita-kita ini menjadi buah percaturan mereka.

Alah hai DS Nazak permainanmu akan tamat jua lambat laun"game Over". perancanganmu telah gagal buat kesekian kalinya. Percayalah perjuangan Islam yang TGNAA bawa tak sama dengan kekarutan BN. Setiap dugaan dan ranjau itu ibarat melebur Emas. Ianya akan menulinkan dan membersih kan emas dari kotoran dan bendasing. Perjuangan ini mencari mardatillah , setiap masaalah yang direkakan untuk perjuangan ini akan mematangkan setiap warga pas. Pada aku sedikit pun tak terjejas.

Apa bezanya bila menjadi menteri yang jaga Kementah memberi kontrak terus kepada adik paklah sebagai pemmbekal ransom utk kementah pandai kau ambil hati paklah tapi ku tutuh komisen pembelian kapal selam pas tu sitembam kau pulak dapat supply segalamacam benda untuk plkn .

Macammana pulak dengan adik kau yang syarikat kecik boleh telan BBMB , kesah lama ada org di kementah pecah lobang, ada pegawai di kementah terpaksa berhenti kerana tidak mahu tandatangan bawah jagaan kau. inventori kereta kebal yang tiada isi perut , patutlah awal jadi menteri masa zaman susah rumah di jalan duta lebih berjota-jota mampu buat, betul ke tidak apa yang aku dengar tak penting tapi layak ke semua tu melainkan atau mungkin SPRM buat dono agaknya atau dah jadi sperma,Layak sangat ke semuatu

kamu anak beranak memfaraid sesama sendiri kekayaan negara ada hati nak tuding TGNAA, melainkan dah tak percaya kepada hari Akhirat. Banyak mana yang dah TGNAA dah gunakan kekayaan negeri kelantan untuk kepentingan sendiri. Aku masih percaya mekup bini kau itu boleh beli setahun baju pagoda yang TGNAA pakai takpayah cerita yang lainlah, TGNAA nak menunaikan haji pun kecoh sedangkan sitembam dengan bangga mendedahkan percutian mewah di kapal raja Saudi tu macammana ? siap jumpa barang kemas jutaan dollar nilainya.

Kalau keroni tak boleh jadi nabi juga ke sempena bulan haji ni sebagai mana berlaku peristiwa antara Nabi Ibrahim AS dan Nabi Ismail AS, tapi Allah SWT memberi pengitirafan kerana memang Nabi Ismail AS layak. Kalau menantu nak membantu TGNAA sepagai salah satu tenaga kerja Profesional salah ke kalau memang layak. itulah kadang-kadang kita ni bertegur sapa dengan orang pekak dan menunjuk pada orang buta memang tak dapat apa.Pada aku kes ni kecik aja cuma pengkhianat sengaja memperisukan supaya menjadi besar..Muga Allam memelihara dan meneguhkan TGNAA..wassalam

-tranungkite-

Tiada ulasan: