"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Utusan Meloya: Mencari Gambar tersembunyi / UBN Najib Altantuya / Zambry / PKFZ

P.Osman
Semalam semua akhbar menyiarkan berita ttg warga emas yg menikam isterinya. dlm masa semua akhbar menyiarkan gambar tanpa di edit, akhbar Utusan Malaysia melakukan sebaliknya. Ada perkara perlu disembunyikan. Sempat lagi nk cover line...hahah. Cuba cari!

Sila ke sebelah untuk melihat dan mencari perbezaan tersebu. Selamat mencuba..
Gambar daripada Utusan Malaysia (Meloya)




OK CARI BEZA DENGAN GAMBAR AKHBAR LAIN

The Star


Berita Harian


Daily Chilli

Harian Metro

Banyak kali UM ini membuat editan pada gambar yang disiarkan terutamanya bila ada majlis sambutan pemimpin yang nak mengambarkan seolah terlalu ramai yang hadir.

Begitu juga kes bakar bendera di Batu buruk.

Nasib baik gambar payung tak ditukar warna hijau. Berkupiah pulak tu!!

http://www.tranungkite.net

Tiada ulasan: