"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kursus Kefahaman “PAS For All” Untuk Ketua Pemuda PAS / Nizar / PKFZ / Altantuya

professor

MALANG sekali apabila membaca tulisan Ketua Pemuda PAS yang baru ini. Nampak macam kurang sabar , pendek akal dan cetek kefahaman politik serta gagal membaca misi , visi dan objektif parti ketika ini.

Kenapa melulu sangat. Yang lebih teruknya ialah bilamana didedahkan dalam media. Jadi sekarang ini , bukan saja pemimpin yang Nampak , juga ahli malah yang lebih teruk seluruh rakyat Malaysia.

Begini kah sikap dan perwatakan seorang Ketua Pemuda sebuah parti siasah islamiah , yang mendukung amanah ummah ?

Elok nanti pimpinan tertinggi parti memberikan kursus kefahaman sehari untuk Ketua Pemuda ni.

Mungkin dan sudah jelas ia tidak memahami secara telus hakikat “PAS FOR ALL” yang menjadi bukan saja slogan , malah sebagai garispanduan untuk bertindak dengan lebih proaktif dalam gabungan Pakatan.

Elok benar dibaca balik secara lebih halus intipati dan resolusi Seminar sehari memperkasa parti yang telah diadakan.

RESOLUSI

Tiada ulasan: