"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

"kalau PR menang saya (Polis) pun bertugas juga.."

Facebook Azman Atmin
SEPERTI biasa disetiap program ceramah anjuran Pas Kawasan Tebrau, saya akan di datangi oleh pegawai Polis untuk di ambil keterangan tentang nama2 penceramah dan yg berkaitan.

Pada crmh 30hb sept yg lepas saya bertanya padanya brp ramai anggota datang tuan, dia jawb "5 org.., takda masaalah sambil2 bertugas dapat dengar ceramah, kalau PR menang saya pun bertugas juga..",

saya bersalaman dan mengucapkan terimakasih padanya.., Terimakasih kepada anggota2 Polis yg memahami perjuangan PAS, kami tidak mahu bermusuhan dengan POLIS dan umno jangan jadikan POLIS sebagai orang suruhan.

Tiada ulasan: