"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mari Ketawakan Lidah Rasmi Umno Utusan Meloya... Kah Kah Kah!

inderasipejuang
Kah kah kah... oiiii Utusex Meloya lu orang tak ada IDEA ke apa beb, atau lu orang MABUK San Maguel Anak Tun Mahathir Penyokong Kuat Kassim Ahmad Anti Hadis, sampai lu orang lupa bahawa bukan sahaja Majoriti PKR MEROSOT tetapi Undi yang diperolehi oleh Calon BN dari Umno pun turut MEROSOT.

Apasal lu orang tak tulis berapa yang didapati oleh Calon BN dari MCA dalam Pilihan Raya UmumKe-13 (PRU13) yang lepas... kah kah kah !.

Mari sini gua ingatkan pada lu orang berapa yang diperolehi oleh Calon BN dari MCA pada PRU13 yang lalu berbanding yang diperolehi oleh Calon BN dari Umno pada Pilihan Raya Kecil (PRK) kali ini. Pada PRU13 yang lepas Calon BN dari MCA memperolehi sebanyak 12,747 Undi, pada PRK ini pula Calon BN dari Umno mendapat hanya 11,362 Undi iaitu BERKURANGAN sebanyak 1,385 Undi. Lu orang nampak tak Utusex Meloya... kah kah kah !.

Satu lagi yang lu orang TAK TULIS ialah berkenaan PETI UNDI dikawasan Majoriti Melayu, dimana pada PRU13 ianya telah dimenangi oleh Calon BN dari MCA iaitu SUNGAI SEKAMAT dan TAMAN DELIMA, kedua-dua Peti Undi tersebut pada PRK kali ini telah di Menangi oleh Calon PKR. Begitu juga Saluran 4,5,6 di semua DAERAH MENGUNDI ia nya telah di Menangi oleh PKR berbanding pada PRU13 lepas Secara Umum nya Saluran Muda Melayu PKR telah KALAH TERUK... kah kah kah !.

PKR hanya Menang Saluran 4,5 dan 6 pada PRU13 di Kawasan Cina dan India, tapi kali PKR telah Menang BERGAYA di Kawasan Pengundi Majoriti Melayu. Jadi APA CERITA dengan SOKONGAN Orang Melayu kepada Calon BN dari Umno tu beb, mana pergi nya Pengundi-Pengundi yang Mengundi Calon BN pada PRU13 yang lepas. Tak kan dari 16 Peratus berkurangan yang Keluar Mengundi semua nya Penyokong BN beb... kah kah kah !.


Seperti apa yang dikatakan oleh Yb Khalid Samad "MINTA MAAF LAH UMNO, SEBENARNYA UMNO SUDAH JADI SEJARAH", kalau melihat kepada ISU Perkauman dan Agama yang DIMAINKAN oleh Umno selepas sahaja selesai PRU13 ia nya seperti Undi Orang Melayu Islam akan 99 Peratus akan pergi kepada Umno. Tapi semua itu tak BERKESAN kepada Pengundi-Pengundi Melayu di Kawasan Kajang yang seolah-olah sudah tahu bahawa Umno adalah KAKI PENIPU... kah kah kah !. sumber kilik sini



hemmmmm..... sekarang ni kepala pemimpin umno serta penchacai angkat najis sedang sakit kepala memikirkan bagaimana undi orang melayu boleh pergi kepada pkr... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

kerispuaka berkata...

kenapa kali ni BN tak de buat karnival jualan murah gula dan beras sama mcm prk sg limau?

Unknown berkata...

pemimpin umno juga yang ajar orang umno jadi rasis ... orang melayu jangan undi dap sebab dap cina ... dia orang ingat mca dan gerakan itu melayu ... tiba-tiba di kajang umno ubah kepercayaannya ... nak suruh pula melayu mengundi cina ... salah taknik le lu umno ooooiiiii...!!!!