"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Penchacai Angkat Najis Ni Harap Badan Aje Yang Besar Beb

inderasipejuang
Lu orang pernah jumpa tak dengan Wartawan TV3/4 yang bernama MAZIDUL AKMAL ni secara Berhadapan, memang BESAR GILA badan beliau tu beb. Tapi Sayang AKAL yang ada kat Kepala beliau tu TAK SEIMBANG dengan Badan Besar yang beliau miliki atau dalam Bahasa BAPAK UMNO Inggeris Penjajah NO BALANCE beb... kah kah kah!.

Tengok rupa nampak macam Cerdik dari penyokong Umno yang lain beb, tetapi rupa-rupa nya kalau sudah nama nya menjadi Penyokong kepada Umno And The Gang memang tak lari dari KEBODOHAN MELANTUN-LANTUN seperti GETAH SKRUB, yang sekarang sudah TURUN HARGA selain Harga KANGKONG dan Harga AYAM yang se-ekor hanya RM1 sahaja... kah kah kah!.

Kalau yang MENGEDIT Gambar diatas adalah jenis Penchacai Angkat Najis Kelas Rendah gua memang TAK HERANNNN, sebab jenis yang itu adalah jenis yang dikatakan oleh Tun Mahathir Penyokong Kuat Kassim Anti Hadis bahawa Sudah Berpuluh Tahun Yang Cerdik Pandai Tak Masuk Umno atau dalam Bahasa PAN TIN TUN nya Bebal Bertingkat-Tingkat... kah kah kah!.

Tetapi bila yang Edit gambar tersebut adalah seorang Wartawan Berpengalaman Terkenal macam Tak Percaya pun ada beb, ditambah lagi kalau beliau menulis tentang Pemimpin Pakatan Rakyat (PR) beliau akan mengatakan yang beliau bukan nya CONDONG kepada Parti Khas nya Umno. Satu kata-kata biasa dari Penyokong Parti United Munafikun Nasional Organisations... kah kah kah!.

Oiii Mazidul Akmal Penchacai Angkat Najis... memang betul lah apa yang dikatakan oleh Penunggang Motor Berkuasa Tinggi yang lu ni KAKI PENIPU, apa saja yang boleh lu TIPU kan lu TIPU. Patut sangat lah Penunggang Motor Berkuasa Tinggi Marah dengan lu, lu yang minta dia orang BERLAKON membawa Motor dengan LAJU kemudian lu FITNAH pulak dia orang pulak... kah kah kah!.

Harapkan Badan lu aje yang Besar sudah dekat nak sama dengan LEMBU NFC yang duduk di Kondominium Mak Ijat, tak percaya ke beb... tak percaya lu boleh MERANGKAK dan suruh orang Ambil Gambar kemudian bandingkan dengan gambar Lembu NFC tersebut ok. Konon nya bukan Condong kepada KEPARTIAN... Hakkkkkk Tuihhhhhh... kah kah kah!. sumber klik sini

hemmmmm..... wartawan biasanya bertambah cerdik bila lama menjadi wartawan dengan syarat jangan terlalu banyak makan otak lembu nfc dan makan otak udang dari kolam noh omar. kalau makan terlalu banyak akan jadi lah seperti mazidul akmal penchacai angkat najis ni... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan: