"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Timbalan pengerusi tetap Umno beri amaran pada Najib

Timbalan Pengerusi Tetap Umno Datuk Mohamad Aziz memberi amaran bahawa rombakan kabinet, termasuk pengguguran Tan Sri Muhyiddin Yassin sebagai timbalan perdana menteri, boleh memusnahkan parti.
“Ini tidak baik sama sekali untuk Umno yang mana tindakannya pada depan depan akan memusnahkan parti.

“Jika ia berlaku kita tahu siapa yang harus dipersalahkan,” beliau dipetik sebagai berkata oleh TheStar.

Mohamad juga speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Johor mengingatkan Najib bahawa kedudukannya, seperti Muhyiddin, dikecapi hasil sokongan akar umbi.

Muhyiddin yang juga timbalan presiden Umno semalam digugurkan sebagai timbalan perdana menteri, tindakan yang dilihat penganalisis susulan kenyataan kritikalnya dalam isu 1MDB.

Menyentuh tentang syarikat pelaburan negara itu, Mohamad mempertikaikan apa salahnya seorang timbalan perdana menteri bercakap tentang “isu ang membimbangkan rakyat”.

“Najib patut tahu apa lebih penting – 1MDB atau kelangsungan Umno,” beliau dipetik sebagai berkata oleh harian berbahasa Inggeris itu.
-malaysiakini-

Tiada ulasan: