"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tindakan lelaki ini memalukan… (Video)


PETALING JAYA: Rayuan maaf seorang warga emas dengan seorang penunggang motorsikal selepas terbabit dalam dengan insiden di atas jalan raya tidak diendahkan

Sebaliknya lelaki berkenaan terus bertindak kasar dan menengking serta menghempas pintu keretanya.

Keadaan cemas yang berlaku menyebabkan ahli keluarganya yang ada bersama ketakutan.

Lebih memalukan tindakan lelaki berkenaan tidak menggambarkan tulisan yang tertera di bajunya ‘the sunnah the better’.

Aksi ganasnya kemudian dirakam dan dimuat naik di laman Youtube.

Dalam rakaman audio kedengaran rayuan penumpang supaya mereka tidak diapa-apakan.
-freemalaysiatoday-

Tiada ulasan: